Anime Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anime Life

OPGELET!!! MEISJES ACCOUNTS WORDEN STOPGEZET TOT ER EEN GELIJK AAN JONGENS ACCOUNTS IS!!! ANDERS ZIJN ER VEEEL TE VEEL MEISJES EN MAAR 2 JONGENS!!!! SORRY VOOR HET ONGEMAK!!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nikske doen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimedi mei 26, 2009 10:10 pm

Ariana zat in het lichaam van de draak te kijken, en Iflimur vloog gewoon rustig door naar
het schip toe. Toch hoorde hij plots iemand iets roepen, maar dat negeerde hij gewoon. Na
een tijdje kwamen ze aan bij het schip, en hij zorgde ervoor dat Atreyu met beide voeten
op het schip belandde. Toch hield Iflimur alles in het oog, en hij besluit dan om weer naar
Ariana te veranderen. Verbaasd keek ze weer om haar heen, en ze had dit eigenlijk niet
echt verwacht. "Sorry, ik had niet gedacht dat Iflimur zoiets ging doen." Zei Ariana dan
tegen hem met een verontschuldigende blik in de ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Atreyu

Atreyu


Aantal berichten : 55
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 21
Partner: No one loves me because im a pirate
Soort : Pirate

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimedi mei 26, 2009 10:17 pm

''geeft niet hoor ik ben wel wat gewend'' zei hij rustig tegen Ariana en Atreyu bleef even stil staan. Want hij verwachtte totaal niet dat hij zonder problemen naar zijn ruimte kon gaan. En op dat moment sprong Ryu ook ineens voor hem. Blijkbaar had die nog in de mast gezeten. ''dus je bent toch terug met haar gekomen'' zei hij en keek Atreyu scherp aan. Atreyu trok in een snelle beweging een mes en hield het bij de nek van Ryu. ''pas op wat je zegt maat'' zei Atreyu scherp en Ryu slikte even. Atreyu stopte het mes weer weg en zijn vader kwam naar buiten gestapt. Hij zag er rustig uit. ''zo te zien heb je je gast weer mee gebracht? Ryu had me iets vaags verteld over haar. Atreyu keek even scherp naar Ryu met een waarschuwing en keek daarna weer snel rustig naar zijn vader. ''ja en het is waar maar ze doet niks hoor vader. mag ze hier komen overnachten vanavond? Ze heeft geen slaap plaats namelijk'' zei Atreyu met een flauwe glimlach. ''ja hoor natuurlijk mag dat'' zei zijn vader rustig en stapte weer naar binnen. Atreyu zuchtte opgelucht en keek kort naar Ryu waarna hij naar Ariana toe liep en haar hand vast pakte. Hij leidde haar naar binnen en ging zijn ruimte binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimedi mei 26, 2009 10:32 pm

Ariana kijkt hem rustig aan, en plots merkte ze die man weer op. Ze bleef toch gewoon op
haar plek staan, want ze wist totaal niet wat ze moest doen. Toch keek ze naar de reactie
van Atreyu, en ze volgde hem met haar blik. Ze schrok wel heel even als Atreyu zijn mes
tegen de nek van de man deed, maar ze herstelde zich dan ook al snel. Dan zag ze plots
zijn vader naar buiten komen, en ze schrok wel heel even van zijn woorden. Ariana keek
even naar de grond, en ze bleef gewoon rustig tegen de rand van het schip. Ze voelde
zich een beetje bekeken, en toch keek ze gewoon weer naar Atreyu. Ze had niet door wat
ze nog allemaal aan het zeggen waren, want ze was even in gedachten verzonken. Dan
merkte ze plots dat hij haar hand vastnam, en ze werd geleid naar binnen richting zijn
ruimte. Ze keek heel even rond in de ruimte, en ze glimlachte heel even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Atreyu

Atreyu


Aantal berichten : 55
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 21
Partner: No one loves me because im a pirate
Soort : Pirate

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimewo mei 27, 2009 5:43 pm

Atreyu keek even in het rond. Er brandde een paar kaarsjes wat de ruimte een gezellige sfeer gaf. Atreyu draaide zich om en keek weer naar Ariana. Hij glimlachtte flauwtjes naar haar. ''sorry voor het gedrag van Ryu'' zei hij en keek even naar de bedden. ''naja kies maar een bed uit'' zei hij en grinnikte. Er was een groter bed wat op een twee persoonsbed leek en de andere waren gewoon. Atreyu ging op het grote bed zitten en keek rustig en afwachtend naar Ariana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimewo mei 27, 2009 5:47 pm

Ariana kijkt hem aan als hij wat zei, en ze glimlachte dan ook even. "Agh ik ben wel meer
gewoon dan dat." Zei Ariana dan even zachtjes tegen hem, en ze volgt hem met haar blik.
Als hij zegt dat ze een bed mag kiezen dan stapt ze naar hem toe, en ze kijkt heel even
rond. "Umh dit bed." Zei ze dan tegen hem terwijl ze wat op haar onderlip bijt, maar toch
zal ze in het grote bed willen liggen. Ze kijkt hem aan in de ogen, waarna ze hem dan een
kus op de mond drukte. Rustig rekte ze zich heel even uit, en ze gaat dan op het bed
liggen. Zoals altijd zal ze haar kleding weer uit doen als ze gaat slapen, en ze kijkt dan
wat grinnikend naar Atreyu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Atreyu

Atreyu


Aantal berichten : 55
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 21
Partner: No one loves me because im a pirate
Soort : Pirate

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimewo mei 27, 2009 6:54 pm

Atreyu keek naar haar en grinnikte. ''oke dan, en vindt je het goed dat deze man bij je komt liggen'' vroeg hij en ging op zijn knieén zitten naast Ariana. Hij ging met een arm over haar heen en zette die neer naast haar hoofd. Zijn andere zette hij aan de andere kant van haar hoofd en drukte rustig zijn lippen op de hare. Hij keek haar aan en glimlachtte lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimewo mei 27, 2009 7:01 pm

Ariana kijkt hem aan, en ze grinnikte dan weer even. "Ik vind het heus niet erg hoor." Zei
zei ze dan zachtjes tegen hem, en ze kijkt hem rustig aan. Ze vroeg zich af wat hij ging
doen, maar daarna voelde ze plots zijn lippen op de hare. Ze sluit dan ook heel even haar
ogen, en ze zoent een tijdje met hem mee. Dan liet ze zijn lippen heel even los, en ze blijft
hem in de ogen aankijken. "Maar dan moet je er wel tegen kunnen dat ik zonder kleren
slaap." Zei Ariana dan tegen hem, en ze stak even haar tong uit naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Atreyu

Atreyu


Aantal berichten : 55
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 21
Partner: No one loves me because im a pirate
Soort : Pirate

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimewo mei 27, 2009 7:10 pm

''heb ik geen problemen mee'' zei hij met een flauwe glimlach en ging even recht zitten. Hij deed zijn laarzen en zijn blouse uit. Hij had zijn doekje nog wel gewoon om zijn hoofd en had zijn broek ook nog aan. Hij had stevige en gespierde armen. Hij draaide zijn gezicht weer naar Ariana en keek haar rustig aan. Hij glimlachtte lichtjes en ging bij haar liggen. Hij ging op zijn zij liggen en keek naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimewo mei 27, 2009 7:13 pm

Ariana kijkt hem rustig aan, en ze zag dan plots zijn gespierde armen. Haar mond viel bijna
letterlijk open, en ze kon dat net nog tegenhouden. Dan gaat ze rustig even recht staan, en
ze kijkt hem nog steeds rustig aan. Rustig liet ze haar rokje zakken, en ze zat nu in haar
witte string. Ook haar topje deed ze al uit, en ze ging dan gewoon weer op het bed liggen.
Haar bh en string zal ze wel uitdoen als ze gaat slapen, en toch bleef ze hem aankijken
met een 'gesmolten' gezicht omwille van zijn armen en bovenlichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Atreyu

Atreyu


Aantal berichten : 55
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 21
Partner: No one loves me because im a pirate
Soort : Pirate

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimewo mei 27, 2009 7:43 pm

Atreyu keek naar haar en kreeg een vaag gevoel van binnen toen hij het bijna blote lichaam van Ariana zag. Ze had een erg mooi lichaam dat het bijna warm en opgewonden deed worden. Hij knipperde even met zijn ogen en zuchtte. Hij ging toen gewoon op zijn rug liggen en staarde naar het plafond. Het was eigenlijk best snel gegaan. Hij kende Ariana nog maar net en ze waren nu al verliefd. Teminste hij wel, hij wist niet of Ariana echt iets voor hem voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimewo mei 27, 2009 7:47 pm

Ariana kijkt hem lief aan, en ze kijkt dan wat rond. Ze hoopte niet dat Ryu binnen zou komen
om iets te vragen of zeggen, maargoed ze trok er zich toch niets van aan wat hij over haar
dacht. Het enige wat ze wilde was gelukkig zijn, en dat dan wel met Atreyu. Ze hield van hem
met heel haar hart, en toch vroeg ze zich af of hij ook van haar hield. Ze wist het niet maar
ze hoopte van wel, nouja hij is de enige waar ze zich echt bij goed voelt. Nu heeft ze echt
een fijn gevoel van binnen in haar hart, en dat is iets wat ze nog nooit van haar leven gekend
heeft. Ze merkt dat hij op zijn rug gaat liggen, en ze kijkt hem even aan. Dan gaat ze plots
over hem zitten, en ze zwiept wat met haar staart. Ze kijkt hem in de ogen aan, en ze gaf
hem weer een kus op de mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Atreyu

Atreyu


Aantal berichten : 55
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 21
Partner: No one loves me because im a pirate
Soort : Pirate

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimewo mei 27, 2009 8:28 pm

Atreyu staard wat naar het plafond nog steeds in gedachten maar ineens valt er een schaduw over hem heen en voelt hij de lippen van Ariana op de zijne. Hij keek haar aan en zoende haar terug. Hij liet zijn armen onspannen langs zijn lichaam liggen en keek haar rustig met een lichtte glimlach aan. Eigenlijk wou hij iets zeggen maar zweeg toch maar. Hij vondt het wel goed zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimewo mei 27, 2009 8:43 pm

Ariana bleef lekker zitten op hem, en ze kijkt hem lief in de ogen aan. Dan kijkt ze even in
het rond, en ze gaat niet veel later op hem liggen. Haar hoofd had ze op zijn borst gelegd,
en opeens dacht ze eraan dat ze nog niet gegeten had. Ze grinnikte even zachtjes, en ze
blijft met haar hoofd op zijn borst liggen. "Wat eten jullie zoal op het schip? En is er hier
ook een kok aanwezig?" Vroeg Ariana dan even nieuwsgierig aan hem, en eigenlijk had
ze zelf ook al vaak gekookt voor haar eigen. Nouja daar was ze dan ook heel goed in, en
een diepvries had ze niet eens nodig want Iflimur was haar diepvries.
Terug naar boven Ga naar beneden
Atreyu

Atreyu


Aantal berichten : 55
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 21
Partner: No one loves me because im a pirate
Soort : Pirate

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimewo mei 27, 2009 9:27 pm

''het is altijd wel verschillend wat we eten, we hebben wel iemand die kookt bij ons maar het is niet zo dat hij echt vast kok is ofzo'' zei hij rustig. Hij voelde haar hoofd op zijn borst en haar buik tegen het zijne. Het gaf hem een warm en ook een beetje een kriebelend gevoel in zijn maag. Hij sloeg een arm om haar heen en drukte een kus op haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimewo mei 27, 2009 9:34 pm

Ariana luisterde naar zijn woorden, en ze glimlachte dan ook heel even. "Hmm, ik wil wel
gerust eens een keertje koken voor jullie." Zei Ariana dan met een glimlachje, en ze hield
nog steeds haar hoofd op zijn borst. Ze wilde hem echt niet verliezen, en ook wist ze niet
wat ze zou doen als hij weer zou gaan vertrekken. "Ik hou van je." Zei ze dan zachtjes
tegen hem, en ze kijkt even naar omhoog. Ze voelde zich echt goed bij hem, en ze dacht
heel even na over wat ze dan zou doen. Dan zet ze zich heel even recht, en ze doet
dan ook haar string + bh uit. Ze had het wat warm gekregen, en dus ging ze nadat ze
alles uitgedaan had weer met haar hoofd op zijn borst liggen. Ze gaf een paar kusjes
op zijn borst, en ze wreef er dan ook zachtjes over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Atreyu

Atreyu


Aantal berichten : 55
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 21
Partner: No one loves me because im a pirate
Soort : Pirate

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimevr mei 29, 2009 7:09 pm

Atreyu keek naar haar. ''ik hou ook van jou'' zei hij rustig en gaf haar nog een kus op haar hoofd. Ineens ging ze recht zitten en trok ze de rest ook uit. Atreyu voelde zich nog warmer worden en keek naar het blote lichaam van Ariana. Ze had een erg mooi lichaam. Als Ariana weer gaat liggen geeft hij haar een kus op de mond en voelt hij het gestreel op zijn borst. Hij legt zijn handen op haar heupen en streelt die dan ook rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimevr mei 29, 2009 7:13 pm

Ariana kijkt hem even lief in de ogen aan, en ze kuste met hem mee. Zijzelf had het ook
heel erg warm, en dat was dan ook de reden dat ze de rest uit deed. Ze glimlacht dan ook
als hij hetzelfde terug zei, en ze voelde zich gelukkig bij hem. Nu wist ze zeker dat ze toch
nog bij iemand hoorde, en daar was ze dan ook erg blij om. Ze zou niets liever willen dan
voor eeuwig bij Atreyu te blijven, maar ze wist dat hij weer terug naar zee moest met het
schip. Haar staart ging wat in beweging, en ze voelde zijn handen op haar heupen. "Ik wil
voor eeuwig de jouwe zijn." Zei Ariana dan heel zachtjes, en ze kijkt hem even heel erg
diep in de ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Atreyu

Atreyu


Aantal berichten : 55
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 21
Partner: No one loves me because im a pirate
Soort : Pirate

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimevr mei 29, 2009 10:28 pm

Atreyu keek naar haar en glimlachtte lichtjes. ''ik wil ook voor eeuwig de jouwe zijn Ariana'' zei hij rustig en gaf haar een kus in haar nek. Ineens bedacht hij zich dat ze overmorgen waarschijnlijk wel weer verder zouden gaan varen. Atreyu zuchtte even diep en sloot zijn ogen. Hij moest er niet aandenken dat hij afscheid van Ariana moest nemen als ze weer weg gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimevr mei 29, 2009 10:41 pm

Ariana kijkt hem lief aan, en ze werd steeds meer verliefd. Ze wist dat hij moest vertrekken
overmorgen, maar ze zal wel op hem wachten als hij ooit terugkomt. Desnoods zoekt ze hem
zelf op via de draak, en deze kan hele lange afstanden aan dus dat was geen probleem voor
haar. Ze zwiepte weer met haar staart, en ze kijkt wat om haar heen. Ze sluit haar ogen
voor een tijdje, en ze kon op dit moment inslaap vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Atreyu

Atreyu


Aantal berichten : 55
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 21
Partner: No one loves me because im a pirate
Soort : Pirate

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimeza mei 30, 2009 10:06 pm

Atreyu zuchtte diep en sloeg zijn armen helemaal om haar heen. Zijn kin lag tegen haar hoofd en hij staarde naar het plafond. Hij wou dat hij Ariana mee kon nemen maar hij wist dat dat onmogelijk werdt. Hij sloot zijn ogen even maar kon niet in slaap komen. Hij opende ze dus weer en staarde weer naar de het plafond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimeza mei 30, 2009 10:10 pm

Ariana was ondertussen inslaap gevallen, en ze ademde heel rustig. Ook droomde ze ervan
om gelukkig te zijn, zonder dat ze achterna gezeten was. Maar diep van binnen wist ze dat
het maar een droom was, en dat het nooit zou uitkomen. Ook De ijsdraak wist hetzelfde als
Ariana, en hij had spijt dat dit net bij haar moest gebeuren. Maargoed ze waren samen op de
wereld gekomen, en ze zouden samen sterven. Hoewel hij haar lichaam dan zal bevriezen,
waardoor de tijd niet tot bij haar kan komen. Ariana bewoog heel even in haar slaap, en ze
hoorde gelijk ook zijn hartslag wat rustgevend werkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Atreyu

Atreyu


Aantal berichten : 55
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 21
Partner: No one loves me because im a pirate
Soort : Pirate

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimeza mei 30, 2009 10:22 pm

Atreyu keek even op toen hij het wel heel rustig begon te vinden. Hij zag dat Ariana sliep em glimlachtte lichtjes. Hij liet Ariana voorzichtig en langzaam van zich afglijden en legde een deken over haar heen. Hij had zijn broek nog aan en hij liep dus rustig naar boven. Hij ging bij de rand van het schip staan en keek naar de sterren. Hij zuchtte diep, die sterren had hij altijd wel gezien. Vanaf dat hij baby was al. Hij had zijn hele leven op een schip door gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimeza mei 30, 2009 10:25 pm

Ariana merkte het niet dat hij wegging, en ze sliep gewoon verder. Ze was moe omwille van
dat ze wel wat energie had opgebruikt door het vliegen. De draak bleef wakker om op haar
te letten, en ook om ervoor te zorgen dat ze het niet al te warm krijgt. Dit keer had ze een
nachtmerrie, en ze woelde in het bed. Ze lag nu op de meest vreemde manier, en toch bleef
ze gewoon door slapen. Plots schrok ze wakker, en ze merkte dat hij er niet meer was.
Vol met schrik nam ze zijn blouse, en ze deed deze dan ook aan. Ze was wat bezweet
door die nachtmerrie, en ze rende zowat naar buiten. Daar zag ze hem dan ook staan,
en ze liep op hem af. Ze nam hem vast hij zijn middel langs zijn rug, en ze kreeg wat
tranen door die nachtmerrie. Ze liet hem niet los, en ze had haar hoofd tegen zijn rug
gelegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Atreyu

Atreyu


Aantal berichten : 55
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 21
Partner: No one loves me because im a pirate
Soort : Pirate

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimezo mei 31, 2009 9:08 pm

Atreyu staarde nog steeds naar de zee en hoorde de deur die naar binnen leidde niet open gaan. Opeens voelde hij iets omzich heen en keek verbaasd op. Hij zag twee armen om zijn middel en draaide zich langzaam om. Hij keek naar Ariana die een blouse van hem aan had en tranen in de ogen had. Zijn blik werdt wat bezorgd. ''Ariana, wat is er?'' vroeg hij verbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitimezo mei 31, 2009 9:10 pm

Ariana bleef hem stevig vasthouden, en de tranen bleven komen. Ze had bang om hem te
verliezen door haar, en ze kon hem gewoonweg niet loslaten. "Ik...ik had een nachtmerrie
waar ik jou en iedereen hier verloor doordat er mensen waren die me achterna zaten." Zei
Ariana dan snikkend, en ze drukte zich tegen hem aan. Loslaten deed ze nog niet alleen als
hij dat zelf wilde, maar nu hield ze hem nog vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nikske doen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikske doen   Nikske doen - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nikske doen
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime Life :: Buiten Het Dorp :: Het Strand-
Ga naar: