Anime Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anime Life

OPGELET!!! MEISJES ACCOUNTS WORDEN STOPGEZET TOT ER EEN GELIJK AAN JONGENS ACCOUNTS IS!!! ANDERS ZIJN ER VEEEL TE VEEL MEISJES EN MAAR 2 JONGENS!!!! SORRY VOOR HET ONGEMAK!!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aan de burcht

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 9:46 pm

Zélie schrok en slikte,ze liep stil naar de deur en keek om de hoek.Ze zag de mannen tegen Zelman vechten en hoorde wat aan de andere kant,ze had geen idee dat ze door het gluren zelf in gevaar kon zijn.Ze keek en keek en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 9:48 pm

Ariana hoorde plots dat er zwaarden tegen elkaar sloegen, en ze schrok er wel wat van. De
kamer werd hierdoor het allerkoudste wat je maar kon hebben, en ze rilde dan ook een
beetje. Wat moet ik nu doen? Ik zit in de val. Dacht Ariana dan wat angstig omwille dat
ze haar leven waarschijnlijk zou verliezen, en ze hoorde dan plots de draak wat zeggen.
Je bent niet alleen dame, ik zit in je en zal je beschermen met al mijn kracht. De wijze
woorden werden in haar gedachten uitgesproken, en om eerlijk te zijn luchtte dat haar een
klein beetje op. Ze kroop helemaal in elkaar, en ze wachtte af wat er nog meer zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 36
Join date : 23-05-09
Leeftijd : 28

Character Sheet
Leeftijd: 19
Partner: /
Soort : Vampier

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 9:51 pm

Zelman sloeg er nog enkele neer. Hij werd opeens met een pijl in zijn rug getroffen. Hij viele even neer en beet toen iemand zijn keel over. Een van de mannen liep de kamer in en zag een meisje zitten"zozo prinsesje wat doe jij hier"zei hij tegen Zélie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 9:53 pm

Zélie keek geschrokken op,ze kroop naar het achterste van het bed.Ze slikte en bleef bang zitten.Afwachtend op wat hij van plan was.Ze was erg stil en bleef stil en bang zitten.oh nee neit naar mij toe neit! dacht ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 36
Join date : 23-05-09
Leeftijd : 28

Character Sheet
Leeftijd: 19
Partner: /
Soort : Vampier

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 9:56 pm

De man ging naar haar toe en greep naar haar keel. Hij nam haar keel vast en hield haar omhoog. Zelman had het niet door hij was te druk bezig met vechten voor het onbekende. Hij deelde een paar raake uit en sloeg nog mannen neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 9:58 pm

Zélie schrok en begon hevig te stampen.Ze snakte naar adem enkneep haar ogen dicht.Ze gaf een harde knie,hopend dat hij zou loslaten.
Alle andere mannen storten zich op Zelman,ze waren met heel veel.Velen werden vermoord maar het was lang nog niet alles
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 9:58 pm

Ariana hoorde plots de deur open gaan, en ze zag plots een groepje van 5 mannen. Ze schrok
er heel erg van, en deze hadden touwen vast. Ze zat nog steeds in het hoekje, en ze kwamen
plots dichter naar haar toe. Gillen kon ze niet want één van hen had een zweep vast, en de
draak in haar wist niet wat te doen want hij wilde niet dat Ariana pijn leed. Ze grepen haar bij
het haar, en zo werd ze gewoon meegesleurd. Zo werd ze de gang ingesleurd, en haar ogen
hield ze gesloten van de pijn. "Mannen we hebben haar!!" Zei één van de mannen tegen de
anderen van de horde, en Ariana zag plots een jongen vechten. Haar ogen stonden met vol
angst, en zo werd ze gewoon meegesleurd bij de haren. "We kunnen eindelijk de draak in
onze macht nemen!!!!!!!" Riep diezelfde man nog vlug, en hij lachtte dan ook helemaal vals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 36
Join date : 23-05-09
Leeftijd : 28

Character Sheet
Leeftijd: 19
Partner: /
Soort : Vampier

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:04 pm

Zelman had een krachtuitbarsting en sloeg enkele mannen dood. Toen zag hij het groepje van 5 man en liep er naar toe maar wer hard tegengehouden. De man bij Zélie liet niet los en sleurde haar mee naar de draak. Zelman werd nog kwader en sloeg nog mannen neer maar hij was veel te zwak nu. Hij viel neer op zijn knieën en een van de mannen kwam met iets zilverachtigs af. De man die Zélie vast had gooide haar op de grond voor de draak. "Die nemen we ook mee leuke spelletjes met spelen"zei de man lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:06 pm

Zélie viel hard op de grond voor de leider.Ze keek naar de man en slikte.Ze wilde snel weer wegkruipen.De andere mannen lachten."hehe goed idee" ze grijnsden gemeen.Zélie had neit echt een idee waarover en keek bang naar de leider
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:09 pm

Ariana had pijn van het gesleur, en ze voelde diep in haar dat de draak woelde. Even zag ze een ander meisje, en ze wist niet echt wie ze was. Nouja als ze familie had dan wist ze dat niet, want ze was achtergelaten in het bos. Even schud ze haar hoofd, en de angst in haar ogen bleef. Natuurlijk waren haar ogen van een draak geworden, en zij heeft oorspronkelijk kattenogen. Ze voelde dat er nog harder getrokken werd, en de leider grijnsde breed. "Deze dame heeft de ijsdraak mannen, en die zullen we dan doden om hem te bemachten." Zei de leider dan tegen zijn mannen, en deze grijnzen dan ook nog breder. Ariana wilde schreeuwen maar dat lukte niet, en ze keek weer even naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:10 pm

Zélie lag nog steeds voor de leider,ze slikte.Ze keek naar het andere meisje waar ze over spraken.Ze trilde en vond het maar een enge leider.De mannen grijnsden en namen Ariana over.Dat betekende dat de leider Zélie zou nemen,of had ze het mis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 36
Join date : 23-05-09
Leeftijd : 28

Character Sheet
Leeftijd: 19
Partner: /
Soort : Vampier

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:11 pm

Zelman werd opeens ruw neer gestoken en lag der nu op zijn rug. De mannen grijnsde en grepen Zélie vast. "Draakje toch je bent zo dom geweest"klonk het in het kasteel.


(sorry voor mini post inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:15 pm

Ariana had bang gekregen, en ze rilde wat van angst. Ze wist dat haar leven nu ten einde zalzijn, en ze merkte dat de mannen haar grepen. Er was er één die onder haar rokje ging, en zelfs hier durfde ze niets tegen doen. Ze keek even naar het andere meisje, maar haar herkennen kon ze niet. Ze wilde weer schreeuwen, maar het lukte niet echt. Dan werd ze plots over een schouder gegooid, en ze wist niet wat doen. De leider nam zélie vast, en hij trok haar ook mee. Even keek hij om naar Zelman, maar daarna liep hij gewoon weg met Zélie. Hij sleurde haar bij de polsen mee, en even ging hij met zijn andere hand over haar kont heen. Een brede grijns speelde af op zijn gelaat, en hij kneep daarbij ook in haar kont.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:19 pm

Zélie schrok toen ze werd meegseleurd.Ze voelde dat hij over haar kont ging en slikte.Ze schrok al helemaal toen hij kneep.Ze trok heel erg en wilde los."laat los!!" riep ze hard.De andere mannen hielden Ariana vast en grijnzden om Zélie en hun leider.Ze keken naar Ariana en 1 zat zoals altijd onder der rokje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:23 pm

Ariana wilde dit niet, maar toch vroeg ze zich af waarom dat andere meisje mee moest. De
leider bleef haar meesleuren, en ook deed hij gewoon verder met haar kont. Toch wist Ariana
niet wat er eerst zou gebeuren, en ze had nog meer angst gekregen. Plots kwam diezelfde
man aan haar staart op een manier dat katten aangenaam vonden, en ze slikte heel even erg.
Haar klauwen kwamen tevoorschijn, maar als ze iets zou doen dan wist ze dat ze een mep
zou gaan krijgen. De leider en zijn mannen liepen weg uit het kasteel, en ze gingen naar hun
schuilplaats.

(Wie maakt topic?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:26 pm

(jij xD)
Zélie probeerde haar nog steeds los te krijgen.Ze trok en trok maar hij was te sterk.Ze slikte en kon er neit tegen dat hij aan der zat.Gelukkig was het nog enit zo heel erg.Maar dat kon nog komen.
De mannen sleurden Ariana mee,ze waren toch sterker dus het maakte niks uit.Ze volgden de anderen en hun leider naar de schuilplaats
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:27 pm

(Ik maak topic nu aan bij de grotten Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 36
Join date : 23-05-09
Leeftijd : 28

Character Sheet
Leeftijd: 19
Partner: /
Soort : Vampier

Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:28 pm

Zelman werd wakker iedereen en alles was weg. Hij liep naar buiten met bloedende rug en neus en verdween op zoek naar hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aan de burcht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de burcht   Aan de burcht - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aan de burcht
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime Life :: Buiten Het Dorp :: De Burcht-
Ga naar: