Anime Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anime Life

OPGELET!!! MEISJES ACCOUNTS WORDEN STOPGEZET TOT ER EEN GELIJK AAN JONGENS ACCOUNTS IS!!! ANDERS ZIJN ER VEEEL TE VEEL MEISJES EN MAAR 2 JONGENS!!!! SORRY VOOR HET ONGEMAK!!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ontvoering Zélie en Ariana

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:30 pm

De leider kwam samen met Zélie, en met het drakenmeisje plus zijn mannen aan in de
schuilplaats. Hij grijnsde breed toen hij de grot binnenkwam, en er zaten daar ook nog
eens veel manschappen van hem. Ariana liet zich meesleuren want tegenstribbelen
had geen zin meer. Ze sloot haar ogen uit angst, waarna ze dan plots tegen de wand
van de grot werd geduwd. Ook werden haar polsen met prikkeldraad vastgebonden,
en ze voelde die draad in haar polsen gaan. Zélie werd gewoonweg op het bed van
de leider gegooid, en daar raakte de leider haar nog meer aan.

[Alleen komen met toestemming.]


Laatst aangepast door Ariana op za mei 23, 2009 10:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:32 pm

Zélie viel op het bed en kroop meteen in elkaar.Ze probeerde weg te draaien van de leider.Ze was erg bang en wilde dit helemaal niet.Ze slikte en werktte heel erg hard tegen.
De mannen grijnsden en keken even naar de leider,ze keken dan naar Ariana en grijnsden gemeen."zozo bang? en heb je pijn?" vroegen ze gemeen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:34 pm

Ariana trok aan het prikkeldraad, maar ze kreeg enkel veel pijn in haar polsen. De draak
zorgde ervoor dat de pijn verzachtte, maar hij wist dat het niet veel hielp. De leider zorgde
ervoor dat Zélie op haar rug lag, en hij ging over haar heen zitten. Met een brede en valse
grijns raakte hij haar overal aan, en ook had hij ervoor gezorgd dat ze niet kon ontsnappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:36 pm

Zélie sloot bang haar ogen.Ze keek weg en trilde.ze voelde zijn handen overal en werd echt super bang.Ze slikte en probeerde nog veel te doen.
De mannen grijnsden toen haar polsen meer open kwamen door de prikkeldraad.eentje liep op der af en duwde haar op de grond
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:39 pm

Ariana schrok plots als ze op de grond werd geduwd, en ze keek de man met angst in de
ogen aan. Bij één verkeerde beweging dat de man zou doen begon ze luidkeels te gillen,
en ze voelde dan plots een hand in haar gezicht. De leider deed gewoon verder, en hij
ging zelfs onder haar topje verder. De grijns werd steeds breder, en hij begon dan nog
andere dingen te doen zoals zijn lolletje. (.... als je begrijpt lol)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:41 pm

(nee dat begrijp ik nie Razz)
Zélie schrok toen hij onder haar topje kroop.Ze begon hard te gillen en te draaien.Ze deed alles echt alles om hem weg te krijgen."hou op!!!!"
De mannen grijnzden,de ene man sloeg ahar en voelde opnieuw grijnzend onder haar rokje.Hij hield haar goed tegen de grond
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:43 pm

Ariana gilde uit angst, en het leek net of ze begon te brullen. Nouja dat deed de draak die in
haar zat, en hijzelf was ook kwaad aan het worden. De leider streelde verder onder haar
topje, en hij kneep daar af en toe in. Met zijn andere hand ging hij gewoon onder haar rokje,
en hij streelde haar daar wat ruw. (Ok hier ben ik dus niet goed in Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:45 pm

Zélie kreunde van de pijn en keek weg.Ze gilde en draaide.Nouja dat probeerde ze.Ze voelde zijn hard ruw strelen en slikte bang
De man sloeg haar erg hard."klep dicht!" hij gromde.
Daarna deed hij verder en grijnsde gemeen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:48 pm

Ariana bleef verder brullen, en ze voelde zo tranen opkomen. Ze had erg veel bang, en ze
begon ook tegen te stribbelen. Dan deed de leider zijn broek open, en hij trok haar string(?)
kapot. Met een brede grijns kijkt hij haar aan, en hij gaf haar dan een lik op haar wang. Niet
veel later ging hij tussen haar benen zitten, en hij ging dan in haar. Zo begon hij dan aan zijn
verkrachting bij haar, en hij hield daarbij ook haar keel vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimezo mei 24, 2009 8:27 am

Zélie schrok toen hij het kapot trok en slikte.Ze voelde de lik en draaide snel haar hoofd weg.Ze trilde van angst,ze kon niets doen.Ze keek de leider niet aan,ze keek de hele tijd weg.Ze kneep haar ogen bang dicht.
De man greep haar haren opnieuw vast en plakte maar wat op der mond.Hij grijnzde en zat opnieuw onder haar rokje.Hij keek haar gemeen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimezo mei 24, 2009 9:38 am

De leider bleef haar verder verkrachten, en hij grijnsde breed naar haar. Dit ging alsnog
ruwer, en harder maar het kon hem echt niet schelen dat ze pijn had. Ariana kreeg nog meer
pijn, en ze trilde van angst. Haar ogen hadden elk teken van angst, en ze wist niet meer wat
ze moest doen. Haar hart klopte in haar keel, en ze voelde plots iets om haar mond. Ze bleef
maar tegen stribbelen, en ze trok wat te hard aan de prikkeldraad. Het bloed liep van haar
polsen af, en ze had pijn in de polsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimezo mei 24, 2009 9:40 am

Zélie schrok en kromp in elkaar van de pijn.Ze kneep haar ogen dicht en begon hard te gillen.Ze probeerde te draaien en alles probeerde ze.
De man grijnsde en keek naar der polsen."ooh heb je pijn?" zei hij grijnzend.Hij trok haar string uit en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimezo mei 24, 2009 9:46 am

De leider gaf haar een mep zodat ze zweeg, en hij deed gewoon lekker verder bij haar. Dan
als het moment er was ging hij van haar af, en kwam de volgende op haar zitten. Ariana
hoorde wat die man zei, maar ook hoorde ze het meisje gillen. Plots merkte ze dat ze niets
onder haar rokje meer aan had, en ze probeerde zich nog meer los te trekken. Haar staart
ging heen en weer, maar toch had ze erg veel bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimezo mei 24, 2009 9:48 am

Zélie draaide haar hoofd weg en slikte.Ze schrok toen iemand anders kwam.Ze begon hevig tegen te stribbelen en heel hard te gillen.
De man grijnsde en ging tussen haar benen zitten.Hij deed zijn broek open en duwde hem in haar (xD) hij begon ook met de verkrachting en grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony

Antony


Aantal berichten : 7
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 18 jaar
Partner: no one
Soort : Vuurmagier

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimezo mei 24, 2009 9:52 am

Antony liep langs de grotten toen hij een beetje aan het verkennen was. Zijn tas had hij ergens anders gelaten maar zijn zwaard hing in de schede op zijn rug. Ineens hoorde hij gegil uit de grot komen. Met een soepele beweging trok Antony zijn vuurzwaard uit zijn schede en rende de grot in. Zijn zwaard lichtte direct op met vuur terwijl Antony naar binnen sloop. In de schaduw kroop hij achter de wachter en stak hem in zijn rug zodat de man voorover neerviel. Antony keek er even naar maar het gegil trok zijn aandacht en hij ging verder. Uiteindelijk kwam hij uit bij Zelie en een meisje dat hij nog niet kende. Hij overzag direct de situatie en zonder te aarzelen stak hij het vuurzwaard dwars door de man heen die het onbekende meisje aan het verkrachten was. De punt van het zwaard stak er aan de andere kant weer uit maar raakte het meisje net niet. Antony trok zijn zwaard terug en trok de dode man ruw van het meisje af. Daarna keek hij naar de man bij Zelie die al was opgestaan. ''Je gulp staat nog open'' zei Antony en de man keek naar beneden waarna Antony zijn keel doorsneed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimezo mei 24, 2009 9:53 am

De andere man deed net hetzelfde, maar dan ging hij gewoon nog harder. Een brede grijns kwam tevoorschijn, en ze hadden hier wel plezier in. Ariana kreeg tranen, en ze rilde van nog meer angst. Ze wist niet wat doen, en de draak in haar besloot om haar ijskoud te gaan maken. Toch zou zij geen schade hebben, want ze waren verbonden met elkaar. Ze had erg veel pijn, en ze huilde dan ook zachtjes. Plots merkte ze een jongen op, en ze kreeg nog meer angst. De prikkeldraad was nog meer in haar huid gekomen, en het bloed bleef maar stromen van haar polsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimezo mei 24, 2009 9:55 am

Zélie wilde de hoop opgeven en kneep haar ogen dicht van de pijn.Ze slikte en zag dan Antony.Ze zag hoe hij de leiders keel doorsneed en keek.Ze had nog veel pijn van de andere man en bloedde al.
De man zakte dus dood in en viel op de grond.De andere mannen kwamen met heel het leger op Antony af en namen hun zwaard.1 man greep Ariana vast en trok haar mee.Hij grijnsde breed
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony

Antony


Aantal berichten : 7
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 18 jaar
Partner: no one
Soort : Vuurmagier

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimezo mei 24, 2009 10:00 am

Antony keek om naar het leger. Hier zou zijn zwaard alleen niet tegen helpen. Antony stak zijn zwaard in zijn schede en ging op de grond zitten. Het hele leger keek een beetje verbaasd naar Antony die met gesloten ogen op de grond zat. Plots opende Antony zijn ogen en er ontstond een ring van vuur om hem heen die hij omhooghaalde tot een muur van vuur. Het voorste deel van de vuurmuur stuurde Antony op het leger af. Een aantal mannen vlugten sommige werden levend verbrand. Het achterste deel van de muur haalde Antony naar beneden anders zou hij Zelie en het andere meisje misschien raken. Antony sprong op en zag nog net de andere man met het onbekende meisje verdwijnen. Antony pakte zijn dolk en sneed het prikkeldraard rond de polsen van Zelie los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zélie

Zélie


Aantal berichten : 54
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Geen,ik flirt teveel
Soort : Mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimezo mei 24, 2009 10:18 am

Zélie kroop snel van bed en trilde,ze keek nog naar wat mannen die weggelopen waren en ver weg stonden.Ze ging aan het uiteinde van het bed zitten en trok haar benen op.Ze keek erg van en slikte.Ze keek even naar Ariana die werd meegesleurd.
De man trok haar snel mee en duwde haar in een hoek.Hij grijnsde even en keek even rond.Hij hoorde veel dingen maar hield zijn oog op Ariana
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Aantal berichten : 86
Join date : 23-05-09

Character Sheet
Leeftijd: 20
Partner: Niemand wilt me, alleen om me te doden
Soort : Half kat/Half mens

Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitimezo mei 24, 2009 11:11 am

Ariana had heel veel schrik, en ze voelde de prikkeldraad nog meer snijden in haar polsen
toen de man haar meetrok. Ze wist niet meer wat doen, en de tranen + het bloed bleven
maar stromen. Ze wist dat als er nu geen verzorging was dat haar leven ten einde zou zijn.
Hoewel de draak ervoor zorgde dat ze bleef leven, maar toch helaas kon hij de polsen niet
helen maar wel verzachten. Ze wist niet wat er nu met haar zou gebeuren, en ze rilde heel
hard. De leider en de andere man lagen daar nu levensloos, maar toch waren er nog andere
mannen die nog vochten. Hoewel er al een heleboel dood neerlagen, maargoed ze bleven
vechten om Ariana haar leven te vernietigen. Ariana wilde gillen om hulp, maar dat
kon niet echt aangezien er iets op haar mond was gedaan. Ze voelde alweer een hand
onder haar rokje, en dat maakte haar nog meer bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ontvoering Zélie en Ariana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoering Zélie en Ariana   Ontvoering Zélie en Ariana I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ontvoering Zélie en Ariana
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huisje van Zélie
» Zélie,a hottie girl
» Ariana a cat girl
» Ariana/Ellen
» Het huis van Ariana

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime Life :: Buiten Het Dorp :: De Grotten-
Ga naar: